Najczęściej zadawane pytania
- Jak dostać się z parkingu na lotnisko Kraków-Balice?
Parking oddalony jest od lotniska w Balicach o około 1 kilometr. Naszym klientom oferujemy bezpłatny transport pod terminal. Transfer trwa maksymalnie 3 minuty i realizowany jest na bieżąco. Wystarczy tylko zgłosić chęć dojazdu na lotnisko. Klientów odbieramy również po powrocie z podróży. Po odebraniu bagaży należy do nas zadzwonić, a po kilku minutach zjawi się kierowca.
- W jakich godzinach odbywa się transport na lotnisko?
Transport na lotnisko odbywa się przez całą dobę. Pierwsze samoloty odlatują z Balic ok. 6 rano, więc najczęściej pierwsze kursy wykonujemy ok. 4 rano.
- Co zrobić, jeśli mój lot powrotny do Balic się opóźnia?
Nie musisz nas informować o tym, że samolot przyleci spóźniony. Wystarczy, że zadzwonisz po kierowcę, gdy odbierzesz bagaż. Opóźnienia nawet ostatnich lotów nie są dla nas problemem, ponieważ pracujemy 24h/dobę.
- Czy rezerwacja miejsca parkingowego jest obowiązkowa?
Nie, rezerwacja nie jest konieczna, ale powinieneś wtedy liczyć się z tym, że na parkingu nie znajdziemy miejsca na Twoje auto. Najlepiej zrobisz, rezerwując miejsce kilka tygodni przed wylotem. Jeśli sprawa jest naprawdę pilna – zadzwoń do nas, a postaramy się znaleźć miejsce nawet na następny dzień. Pamiętaj jednak, że może się to okazać trudne szczególnie w szczycie sezonu (np. w okresie wakacyjnym lub w długi weekend).
Rezerwacja miejsca parkingowego jest zalecana w związku z możliwością identyfikacji samochodu oraz użytkownika dla celów bezpieczeństwa.
- Ile wcześniej trzeba zarezerwować miejsce na parkingu?
Im wcześniej zarezerwujesz miejsce, tym lepiej. Jest to istotne zwłaszcza w okresie wakacyjnym. Oczywiście możesz również zarezerwować miejsce kilka godzin przed planowanym wylotem, a nawet przyjechać bez rezerwacji, ale wtedy nie możemy zagwarantować, że znajdzie się miejsce dla Twojego samochodu.
- Czy rezerwacji można dokonać telefonicznie lub mailowo?
Rezerwacji miejsca można dokonać na kilka sposobów - możesz wypełnić formularz znajdujący się na naszej stronie (co jest najszybszym sposobem), zadzwonić do nas lub wysłać maila (w treści podając datę rezerwacji, imię i nazwisko, numer rejestracyjny samochodu oraz markę i model samochodu).
- Czy anulowanie rezerwacji jest płatne?
Anulowanie rezerwacji jest bezpłatne.
- Czy mój samochód będzie bezpieczny na parkingu?
Parking jest dozorowany całą dobę, monitorowany, ogrodzony i posiada szlaban, więc - tak, parkowanie u nas jest bezpieczne.
- Jak szybko muszę opuścić parking, gdy uiszczę za niego zapłatę?
Rozumiemy, że po powrocie chcesz chwilę odpocząć zanim ruszysz w dalszą trasę. Możesz zapłacić za parking i spędzić na nim jeszcze 25 minut. Po upływie tego czasu ponownie zaczniemy naliczać opłatę.
- W jaki sposób można zapłacić za parking?
Płatność za miejsce parkingowe może być realizowana gotówką, kartą kredytową lub przelewem bankowym. Płatności w euro przyjmujemy tylko w banknotach – za odliczoną kwotą i po aktualnym kursie NBP. Ewentualna reszta wydawana jest w PLN.
- Czy przyjmujecie płatność w innej walucie niż PLN?
Można u nas płacić w polskich złotych lub w euro. Jeśli klient decyduje się na tę drugą możliwość, to dobrze, by posiadał wyliczoną kwotę. Resztę wydajemy tylko w polskich złotych.
- Czy parking jest czynny również w nocy?
Parking czynny jest całą dobę. W tym czasie na terenie parkingu znajduje się obsługa, która służy pomocą.